vineri, 10 aprilie 2015

Keep Calm And Be A Princess

Oameni și oameni am putea spune că există pe lumea asta. Așa și este. Nu de diversitatea lor vreau să mă leg astăzi.

Altceva mă frământă. Oamenii care se consumă. Eu sunt așa. Nici nu știu dacă e potrivită descrierea, dar eu așa simt, ca un consum de tot, combustie uneori.

Am momente și situații în viață care mă consumă. Nu se vede, dar am mine totul se consumă, ideile și scenariile nu contenesc, mă agit, mă frăsuiesc, îmi imaginez ca se termină lumea în următoarea oră, văd doar soluții radicale.

Obosesc fizic de atât de mult consum. Cad propriilor capcane. Nu mă pot abține. Toată lumea îmi recomandă să mă relaxez.

Cine înțelege despre ce vorbesc și știe cum pot tempera acest consum să îmi spună. Vreau sa îmi însușesc Keep Calm!

Și pentru voi Keep Calm că vine Paștele!

Niciun comentariu: