luni, 14 ianuarie 2013

Supradoza de luni

Am uneori senzaţia că iau supradoză de informaţii. Nu de multe ori se întâmplă să trec doar peste titluri şi dacă nu îmi atrage nimic atenţia la ele mă duc să caut altceva. Evident că îmi permit să fac asta, pentru că de cele mai multe ori am de unde alege.

Dar se întâmplă şi să nu am de unde şi caut disperată articole care să mă facă să vibrez, să vreau să spun: "aşa îmi doresc să scriu şi eu". E greu să scrii la superlativ despre viaţă, mai ales cu infuzia şi intoxicarea asta de "senzaţional, nu o să îţi vină să crezi" şi aşa mai departe.

Cum să scrii despre simplitate, astfel ca la final cititorul să îşi spună în sinea lui: "Viaţa mea e puţin altfel, în comparaţie cu ce era înainte să citesc asta"?!?!

 E foarte greu să scrii despre ce e în mintea ta, pentru că, în ciuda evoluţiei comunicării, sensibilităţile au rămas aceleaşi. Poate chiar aş putea spune că s-au aprofundat, pentru că am "încasat-o" de prea multe ori aşa că suntem rezervaţi şi am ridicat ziduri mai înalte decât zgârie norii.

E greu să spui, să scrii, despre lucrurile simple, pentru că asta înseamnă expunere, care e "interzisă" în era social media.

Un comentariu:

fanel spunea...

e interzis un drac??! Era "Social media" e o prostie. Fiecare are locul lui si timpul lui. Restu' sunt minciuni pentru a ne explica esecurile.

Scrie ce-ti place si ce simti ca trebuie scris, doar asa iti vei tria cunostintele. Altfel vei ramane un om angrenat intr-un social siliconat.