joi, 15 martie 2012

Vin alegerile....forţa online-ului

De multe ori sunt considerată o ciudată pentru că mă declar o aprigă susţinătoare a comunicării prin intermediul reţelelor de socializare. Unii oameni normali se uită la mine cu milă şi îmi spun că această pasiune nestăvilită tradează o problema de comunicare în viaţa reală. Greşit.

De fapt comunicarea online este o prelungire a comunicării reale. Atât timp cât reuseşti să atragi atenţia şi simpatia celor din online cu faptele pe care le faci în realitate, înseamnă că faci ceva interesant cu adevărat.

Pentru că e an electoral le-am spus, celor care au un rol în campania electorală, să nu ignore potenţialul spaţiului online. Iar aici nu mă refer la a avea un site şi un cont impersonal. E vorba de interacţiune, de analiză a comportamentului alegătorilor de online, atenţie la reacţii şi feed-back.

Nu ştiu dacă mulţi dintre candidaţi sunt pregătiţi pentru exerciţiul asta, dar cine nu mă crede trebuia să urmărească reacţiile şi comentariile utilizatorilor de Facebook şi Twitter pe marginea interviului acordat de MRU la Sinteza Zilei, cu Mihai Gâdea. Alegătorii de online nu pot fi convinşi cu o găleată. Pentru că ei sunt "mofturoşi".

5 comentarii:

ionut spunea...

este foarte important onlineul in acest an electoral. cine il ignora, face o mare greseala

Unknown spunea...

hihi, eu vreau sa vina la mine cu o galeata de internet :D

Irina Ursu spunea...

@Mihnea Doar o galeata? Te credeam mai pretentios:P Vezi ca nu am uitat de "cartier" :))

Irina Ursu spunea...

@Ionut Da, eu tot spun, dar sa vedem cine asculta

fanel spunea...

Asta cu onlineul e praf in ochi. Viata politica se da la firul ierbii. Internetii e moft pentru o campanie politica daca omul nu prezinta interes in mase. O campanie politica se incepe din momentul in care pierzi alegerile nu cu 3 luni inainte de alegeri pe banii dati de la Stat....vrei sa ajungi?!? investeste, risca...nu te caca pe tine cu banii de la stat.

PS: Am auzit asta cu online-ul si facebook-ul de la doi oameni din 2 partide diferite. Ma dispera credinta lor ca politica se face pe net si pe facebook!